امنیت با خرید پکیج دوربین مداربسته؟

پکیج دوربین مداربسته 

پکیج های دوربین مداربسته امنیتی یک تامین کننده برتر مستقیم سیستم های نظارتی تجاری ، پکیج دوربین مدار بسته تجهیزات و لوازم جانبی مستقر در ایالات متحده است. بیش از 60،000 مشتری از جمله شرکتها، دانشگاهها ، سازمانهای دولتی ، پیمانکاران نظامی و همچنین صاحبان خانه هایی که محصولات درجه حرفه ای و پشتیبانی از یک رهبر صنعت اثبات شده را ترجیح می دهند ، به خرید پکیج دوربین مدار بسته ما اعتماد دارند. همه دوربین ها و ضبط کننده های امنیتی HD از ویژگی های پیشرفته فناوری و اجزای سازنده برای وضوح تصویر برتر است. کلیه محصولات ما با 100٪ ضمانت جبران خسارت برگشت پول ، سه سال ضمانت و پشتیبانی نامحدود رایگان مستقر در شهر پشتیبانی می شوند. هر یک از دوربین های داخلی و خارجی ما برای حمل مستقیم از دوشنبه تا جمعه در انبار موجود است. برای پشتیبانی در یافتن بهترین سیستم دوربین IP یا دوربین مداربسته برای دارایی خود با یک متخصص امنیت در دیجی ویرا مشورت کنید و از سالها محافظت مطمئن برخوردار شوید.


 

نصب پکیج دوربین مداربسته 

هدف پکیج دوربین مداربسته  ضبط تصاویر به ویژه در هر مکان آسیب پذیر یا دارای جرم و جنایت زیاد در داخل و اطراف ساختمان شما است. شما چندین گزینه اساسی دوربین امنیتی برای انتخاب دارید: 

دوربین های امنیتی سیمی از کابل برای انتقال فیلم و نظارت تصویری استفاده می کنند ، اما هنگامی که دامنه انتقال از 300 متر عبور کند ، سیگنال ضعیف می شود. استفاده از کابلهای شبکه ، سوئیچها و تقویت کننده های سیگنال مناسب می تواند به رفع این مشکل کمک کند. چندین دوربین مداربسته مخفی می تواند به یک مانیتور مستقر در یک اتاق امنیتی متصل شود.سال هاست که دوربین های آنالوگ وجود دارند و هنوز هم متداول ترین نوع دوربین مدار بسته نصب شده هستند. آنها از قابلیت های اساسی برخوردارند و فیلم را در سایت ذخیره می کنند. 

دوربین های IP (پروتکل اینترنت) همان عملکردهای مشابه خود را دارند ، اما دارای قابلیت های بسیار بیشتر. دوربین های IP دارای تصاویر واضح تر ، با وضوح بالاتر و ویژگی های انعطاف پذیرتر مانند بزرگنمایی و تغییر مکان از راه دور هستند. آنها همچنین به شما امکان می دهند فیلم ها را در یک مرورگر وب مشاهده کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا اعلان های مربوط به هر چیزی را که دوربین هایتان ضبط می کند - مانند حرکت در داخل کسب و کار در ساعت 3:00 صبح - و مشاهده آن را به صورت زنده از هرجای دیگر از طریق رایانه یا تلفن هوشمند انجام دهید. اشکال عمده دوربین های IP برچسب قیمت بالاتر آنهاست.

منبع : https://idat.ir/@webfarsi

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مراحل اجرا شدن نصب دوربین مداربسته درمحل شما

قابلیت های دوربین مداربسته ip ?