انواع دوربین مداربسته بیسیم ؟

 ویژگی های دوربین مداربسته بیسیم

با استفاده از یک دوربین مداربسته وایرلس و فناوری مدرن امری عادی است و ویژگی های آن به سرعت در حال پیشرفت است ، بنابراین طبیعی است که تعجب کنیم که چگونه ممکن است بیشتر بهبود یابند. اتوماسیون از طریق هوش مصنوعی منطقه ای است که دوربین های مداربسته بیسیم آینده می توانند از فناوری امروز پیشی بگیرند.


 

به عنوان مثال ، شما می توانید یک دوربین مداربسته وایرلس خانه نصب کنید و همه آنچه را که در املاک شما اتفاق می افتد ضبط کنید ، اما احتمالاً فقط در صورت وقوع حادثه فیلم را بررسی می کنید. حتی در این صورت ، ممکن است لازم باشد ساعت ها فیلم را قبل از یافتن صحنه مناسب پردازش کنید. دوربین های مدرن خانگی اغلب دارای ویژگی تشخیص حرکت هستند. وقتی چیزی در نمای دوربین تغییر می کند (با توجه به یک حساسیت تنظیم شده) ، این هشدار را معمولاً از طریق ایمیل یا برنامه تلفن همراه همراه ایجاد می کند. اگرچه این به وضوح به کاهش حجم داده هایی که باید پردازش شوند کمک می کند ، همچنین می تواند فعالیت های بی ضرری مانند کارگران پست و بچه های کاغذی را که مشغول انجام وظایف خود هستند ، ضبط کند.

 

برای حل این مسئله ، دوربین های مداربسته خانه آینده می توانند به هوش مصنوعی شبکه عصبی عمیق مجهز شوند. این شبکه های عصبی به جای اعتماد کامل به تشخیص حرکت ، قادر به شناسایی رفتارهای مشکوک و ارسال هشدار در زمان واقعی هستند. ایده این است که پس از آن ممکن است بتوانید جلوی جرائم را بگیرید یا حداقل شانس پلیس برای دستگیری عاملان را افزایش دهید.

 

برای ارائه مثالی مثال زدنی ، تصور کنید وقتی یک هشدار از طریق تلفن دریافت می کنید یک شب مشغول صرف غذا هستید. در فیلم همراه ، شخصی را مشاهده می کنید که قصد دارد از پشت در شما نفوذ کند. اکنون می توانید به سرعت این موضوع را به پلیس گزارش دهید ، که در آن صورت فرصتی برای دستگیری سارق احتمالی در عمل پیدا می شود. علاوه بر این ، اگر اتوماسیون خانه دارید ، می توانید چیزی را که ممکن است مزاحم را متجاوز کرده و او را از ادامه کار باز دارد ، مانند روشن کردن چراغ ها و پخش موسیقی بلند ، فعال کنید.

منبع : وب سایت خوب دیجی ویرا

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مراحل اجرا شدن نصب دوربین مداربسته درمحل شما

قابلیت های دوربین مداربسته ip ?

امنیت با خرید پکیج دوربین مداربسته؟